کاشت مو تهران

Wiki Article

کاشت مو نوعی درمان زیبایی به منظور جلوگیری از طاسی است. ممکن است از این روش برای ترمیم موهای آسیب دیده در اثر بیماری‌های مختلف نیز استفاده شود. در طی عمل کاشت مو، فولیکول‌های مو از منطقه‌ی برداشت استخراج شده و در منطقه‌ی هدف یا گیرنده کاشته می‌شوند.

تا چند ماه قبل از اینکه کاشت طبیعی مو انجام بدهید باید مصرف هرگونه سیگار، قلیان و انواع مواد مخدر را ترک کنید.

می‌توان تغییرات مربوطه را اعمال کرد و به نتیجه دلخواه رسید.

آیا کاشت مو با بانک موی ضعیف امکان پذیر است؟ محل رایج برای برداشت مو در اکثر افراد از پشت سر می‌باشد. ولی در مواردی که موی کافی بر روی سر وجود ندارد می‌توان از موهای بدن نیز استفاده کرد به شرطی که موی مناسب و کافی در بدن فرد وجود داشته باشد.

ریسک بسیار پایین انتقال آلودگی و یا عفونی شدن نواحی برداشت و کاشت

از جمله داروهای آنتی‌بیوتیک نیز مصرف آزیترومایسین ۲۵۰ و سیپروفلوکساسین پیشنهاد می‌شود.

جالب است بدانید که اکثر موهای کاشته شده دو تا شش هفته پس از کاشت مو می‌ریزند، اما فولیکول‌های مو زیر پوست باقی می‌ماند. موهای جدید تقریباً ده هفته پس از کاشت از فولیکول‌های موجود رشد می کنند.

همچنین عوارض کاشت مو را می‌توان در ذیل هر یک از روش‌های کاشت مو مورد بررسی قرار داد. در قسمت‌های قبلی، برخی از مهم‌ترین عوارضی را که انتظار می‌رود هر یک از روش‌ها به همراه داشته باشند را بیان کردیم.

از دیگر سؤالات مهمی که مطرح می‌شود این است آیا برای انجام آزمایش کاشت مو طبیعی باید ناشتا بود یا خیر؟ برخی از آزمایش‌ها مربوط به خون هستند؛ به همین علت ناشتا بودن اهمیت بالایی دارد.

مهم‌ترین تغییرات هورمونی گزینه‌هایی همچون بارداری، زایمان، یائسگی و مشکلات تیروئید را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین برخی بیماری‌های خود ایمنی نیز منجر به ریزش مو می‌شوند.

از جمله آزمایش‌هایی که با توجه به شرایط خود باید انجام دهید شامل تیروئید، سطح هورمون در خون، وجود بیماری‌های عفونی و ویروسی، سطح غلظت خون، زمان لخته شدن خون، فشار خون و… هستند.

هر فردی ممکن است بانک مو متفاوتی داشته باشد؛ اما اغلب ناحیه پس سری یا ناحیه چانه و بالای پیوند مو گوش‌ها به عنوان بانک مو در نظر گرفته می‌شوند.

از اصلی‌ترین عارضه‌هایی که تقریباً تمامی داوطلبان ترمیم مو آن را تجربه می‌کنند، باید به این موارد اشاره کرد:

خط رشد مو بسیار طبیعی به نظر می‌رسد که دلیل آن به وجود تجهیزات بسیار زیاد برمی‌گردد.

Report this wiki page