کلینیک کاشت ابرو

Wiki Article

برای برداشت در ابتدا نیاز است موضع به صورت کامل استریل شود. سپس موهای بانک مو که همان ناحیه پشت سر است، کمی کوتاه خواهند شد. این کار به دلیل سهولت در روند برداشت است. برای برداشت فولیکول‌ها به دستگاه‌هایی تحت عنوان میکرو موتور اتوماتیک نیاز است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

انتخاب یک ناحیه از سر به عنوان بانک مو (معمولا پشت گوش انتخاب می‌شود)

برای جلوگیری از این موضوع نیاز است افراد از یک رژیم غذایی سالم بهره ببرند و روزانه نسبت به استفاده از مولتی ویتامین و انواع مکمل‌ها اقدام کنند.

عدم بروز عوارض جانبی مثل عفونت، زخم، درد شدید و ... در بانک مو و ابروها

کاشت ابرو پرتراکم از آن جهت صورت می‌گیرد که فرد به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کند؛ به همین علت در جلسه مشاوره‌ای که توسط پزشک برگزار می‌شود، شخص می‌تواند مدل دلخواه خود را شرح دهد تا متخصص نسبت به ترسیم و تقارن ‌سازی دقیق آن اقدام کند. این جلسه بسیار اهمیت دارد؛ زیرا قرار است به همان ابرویی که همیشه دلخواهتان بوده، دست پیدا کنید.

کاشت ابرو بدون درد بسیار کاشت ابرو در تهران مناسب افرادی است که ابروهای کم پشت، به دلایل ژنتیکی و وراثتی فاقد ابرو هستند و یا ابروی سوخته و شکسته دارند، افرادی که با مواد اسیدی و شیمیایی فعالیت می کنند، افرادی که جراحات و زخم کوچک در ناحیه ابرو دارند به طوری که رشد ابرو در آن قسمت متوقف شده است، بسیار کاندیدای مناسب کاشت ابرو هستند.

بیماری، استرس، تغذیه نامناسب، علل ژنتیکی و وراثتی و… همگی در کم پشتی ابروها، مژه وحتی موی سر دخیل هستند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی فرد نباید مایوس و نامید شود چرا که روش های زیادی برای احیای آن ابداع شده است.

بیشتر بخوانید آیا کسانی که اگزما دارند می‌توانند لیزر موهای زائد انجام دهند؟

خوشبختانه اخیرا برای رفع این عارضه کاشت ابرو با موی طبیعی در بیشتر مطب های پوست و کلینیک های زیبایی در حال اعمال است.

در کنار تمامی مزیت‌ها و نکات مثبتی که برای جدیدترین روش های پیوند طبیعی ابرو دارند، می‌توان در برخی موارد شاهد عوارض و معایب جزئی در آن‌ها بود. البته ناگفته نماند که این عوارض در صورتی می‌توانند مهم تلقی شوند که فرد به توصیه‌ها و مراقبت بعد از کاشت ابرو گوش نداده و یا به کلینیکی نامعتبر و پزشکی غیرحرفه‌ای مراجعه کند.

افرادی که بنا به دلایل ژنتیکی، برداشتن بیش از حد ابرو، ضربات وارده به سر و یا ابتلا به برخی بیماری ها، دچار ریزش ابرو شده اند، بهترین گزینه های انجام کاشت ابرو هستند.

با کمک این آزمایش‌ها شما می‌توانید اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار پزشک خود قرار دهید.

از آنجایی که قسمت اعظم این جمعیت را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، طبیعی است که نخواهند جای اسکار ناشی از استخراج نواری فولیکول مو بر روی سرشان باقی بماند.

Report this wiki page